Aan alles komt een eind/samen uit, samen thuis

26 oktober 2013 - Chanava, Slowakije

We zijn weer thuis. Allemaal weer in ons eigen bedje geslapen. Ook wel lekker.
Het is wel te merken dat we hier wifi hebben. De groepsapp loopt over van de berichten. Vanmorgen is de bus helemaal leeggemaakt en gezogen (door André) en teruggebracht (door Robert en Gert). Iedereen heeft heel tactisch iets vergeten. Dat ligt nu allemaal in huize Helder. Reden voor een eerste reünie ;-)

We kijken terug op een rijk gezegende week. God verhoorde ons gebed. Wat mochten we mooie dingen doen, lieve mensen ontmoeten, lekker eten, goed samenwerken en bezig zijn met het allerbelangrijkste: Gods liefde uitdelen aan volwassenen en kinderen in Slowakije. We hadden een goede terugreis en een fijn weerzien met onze families. Op de parkeerplaats van de Schuilhof dankten we vrijdagmiddag bij aankomst in Zeewolde Onze Vader voor al dit moois.

En nu ... afkicken en vertellen. Al is het soms moeilijk om in woorden uit te drukken wat we daar beleefden....

Aanstaande woensdag vergadert het bestuur van Szeretet. We evalueren dan de reis en kijken al vast weer vooruit naar het volgende bezoek aan onze vrienden in Slowakije.

We bedanken onze sponsors die het mogelijk maakten om deze reis te maken. We bedanken ieder die voor ons bad en meeleefde tijdens onze reis.

Isten szeret teged (God houdt van je!)

groeten,
André

1. Marieke:
    28 oktober 2013
    om te janken. Wat doen we hier?